Välkommen till våran otroligt sicko sköna blogg. Alla som gillar att sliche är såklart aktiva i våran blogg och kom ihåg vi uppdaterar dagligen om alla våra extremt sköna händelser.


KG OCH SICKAN HÄLSAR ALLA VÄLKOMNA!

tisdag 24 februari 2009

Yeah

Okej det var ett tag sen vi var aktiva. Så tänkte skriva ett ganska skönt inlägg.

Så här är det. I helgen var jag på basket matcher uppe i skogen arvidsjaur eller hur man skriver det.. vi hade 3 matcher och förlorade alla tre.(men det gick bra för mig för mitt knä pajjade inte så mkt så kunde spela alla matcherna :D) På hemvägen åkte jag tåg hem så det var ganske sköning. Och direkt när jag kom hem for jag till emmsho. :)

För övrigt ska jag och Sickantheman typ fara till backen och göra klart våran teaser snart. så ge inte upp hoppet!

Ska sliche rent nu så Peace, // KGtheman