Välkommen till våran otroligt sicko sköna blogg. Alla som gillar att sliche är såklart aktiva i våran blogg och kom ihåg vi uppdaterar dagligen om alla våra extremt sköna händelser.


KG OCH SICKAN HÄLSAR ALLA VÄLKOMNA!

tisdag 24 februari 2009

nice?

Yesmednice! Idag var jag i backenjao och drog ett fett längdhopp och bröt knäet sen ramla jag och dog . men efter det körde jag seriiöst och drog lite 720's och massa annat nice ^^ just nu sitter jag och chillar musik och snacker med KGtheman på msn men han är lite emo så han skriver typ inget :( img är det skola som är grymtjävlafettmedsmörnice ! Ska snart ta en dusch och efter det slå på ett avsnitt Eureka.. i helgen ska kanske jag och kgtheman filma lite mer material till go teasern (galen tease).. Men nu ska jag sliche rent så vi får höras !
// Sickantheman